خواص در خط رهبری در مقابل فتنه سکوت نمی‌کردند

خواص در خط رهبری در مقابل فتنه سکوت نمی‌کردند

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برخی خواص بعد از گذشت بیش از یک سال هنوز از لفظ فتنه استفاده نمی‌کنند، البته بعضا این افراد مورد احترام ما هستند، اما این خواص اگر در خط رهبری بودند باید به این موضوع اشاره می‌کردند.  

مسعود زریبافان معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم گرامیداشت و تقدیر از جانبازان فتنه 88 که شب گذشته به همت سازمان بسیج مستضعفین در حسینیه نیروی هوافضای سپاه برگزار شد، با اشاره به انقلاب مصر گفت: سقوط و سرنگونی فرعون مصر و انقلاب مردمش که الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران است را تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به اقدام‌های تروریستی دشمن علیه مردم و دانشمندان کشورمان اظهار داشت: اگر می‌بینیم امروز دشمن به جای کینه‌توزی علیه سیاسیون ما،‌ علیه مردم و دانشمندانمان فتنه می‌کند و مردم و دانشمندان ما را به شهادت می‌رساند، نشان‌دهنده آن است که دشمن، مردم ایران را در مقابل خود می‌بیند و خیالش از سیاسیون ما راحت است و هیچ هراسی از سیاسیون ما ندارد.

زریبافان افزود: دشمن اعتقاد دارد می‌تواند به نوعی سیاسیون ما را با خود همراه کند اما هرگز نمی‌تواند آتش مردم انقلابی ما را خاموش کند.

وی ادامه داد: مردم دنیا امروز وقتی می‌بینند انقلابی 32 سال است که سرپا است و مسئولین آن در مقابل تهدیدات سر خم نمی‌کنند و مردم در کشورش روز به روز پیشرفت می‌کنند از آن الهام می‌گیرند و اولین نتیجه‌اش این خواهد بود که رژیم صهیونیستی نابود و فلسطین آزاد شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه کشور ما با سه دشمن مقابله کرده است، اظهار داشت: دشمن آشکار، نیمه‌آشکار و پنهان دشمنانی هستند که کشور ما با آنها مقابله کرده است. دشمن آشکار آنهایی بودند که با نظام رو در رو مقابله کردند و دشمن نیمه‌آشکار دشمنانی بودند که در لباس انقلابیون اول انقلاب علیه نظام توطئه کردند و به عملیات چریکی دست زدند.

وی در ادامه تصریح کرد:‌ دشمن پنهان نیز دشمنانی بودند که در لباس دوست و خودی، 30 سال خود را حفظ کردند تا روزی که اهداف اربابان خود را پیاده کنند، افرادی که 30 سال در لباس مسئولیت‌های مختلف خود را پنهان کردند.

زریبافان با بیان اینکه تشخیص و مقابله با دشمن آشکار کار آسانی است، خاطرنشان کرد: تشخیص دشمن نیمه‌آشکار کمی سخت است اما تشخیص دشمن پنهان کار بسیار دشواری است، همانطور که تشخیص فتنه‌گران در سال گذشته کار بسیار سختی بود و بسیاری از خواص ما مردود شدند اما مردم با بصیرت و توسل به مشعل ولایت و امامت فتنه را باز شناختند موضوعی که هنوز برخی خواص به آن نرسیده‌اند و بعد از گذشت بیش از یک سال هنوز از لفظ فتنه استفاده نمی‌کنند، البته بعضا این افراد مورد احترام ما هستند، اما این خواص اگر در خط رهبری بودند باید به این موضوع اشاره می‌کردند.

وی ادامه داد: در گذشته برخی افراد که مسئولیتی داشتند ادعا می‌کردند مردم توهم دشمن‌بینی دارند و آرزو می‌کردند دیداری با این دشمنان داشته باشند. غفلت خواص بی‌بصیرت ما در عدم شناخت دشمن بوده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: کار فردی که در مقابل فتنه ایستاده ارزشمندتر از کار فردی است که در مقابل دشمن آشکار ایستاده است.

زریبافان در ادامه اظهار داشت: راه حل مقابله با فتنه، تقوای الهی، داشتن بصیرت، شناخت آرمان‌های شهدا و بهره‌گیری از مشعل امامت و ولایت است.

وی با بیان اینکه بین مجاهدان راه خدا و مردان انقلابی تفاوت وجود دارد، گفت: مجاهدان راه خدا از مردان انقلابی پیشی گرفته‌اند. انقلابی بودن کار سختی است اما مجاهد شدن کار سخت‌تری است و همچنین مجاهد شدن کار دشواری است اما مجاهد ماندن کار دشوارتری است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان اظهار داشت: باید در راه مجاهدت و مجاهد پروری تلاش کنیم لذا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه مجاهدت بسیار باارزش و با اهمیت است.

در پایان این مراسم تعدادی از بسیجیان و جانبازان فتنه سال 88 از عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران به زریبافان انتقاد کردند که این انتقادات یک ساعت به طول انجامید.


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد