آمریکا و رژیم‌صهیونیستی پشت صحنه آشوب‌های اخیر تهران هستند

 
برادر شهید "صانع ژاله ":
آمریکا و رژیم‌صهیونیستی پشت صحنه آشوب‌های اخیر تهران هستند

خبرگزاری فارس: پیمان ژاله گفت: به طور قطع آمریکا و رژیم‌صهیونیستی پشت صحنه آشوب‌های اخیر تهران هستند.

به گزارش خبرنگار گروه "فضای مجازی " خبرگزاری فارس، پیمان ژاله برادر بزرگ شهید "صانع ژاله " در گفت‌و‌گو با ایرنا گفت: من به عنوان برادر شهید از ملت ایران انتظار دارم همچون نهم دی ماه 88 بار دیگر فتنه‌گران و ایادی آنها را محکوم کرده و مراجع قضایی هم تروریست‌ها و حامیان آنها را به اشد مجازات برسانند.

وی اظهار داشت: به شهادت رساندن برادر دانشجویم را تداوم حرکت تروریستی استکبار می‌دانم که مظلومانه دانشمندان هسته‌ای کشورمان همچون شهیدان علی‌محمدی و شهریاری را به شهادت رساندند و آن را بشدت محکوم می‌کنم و به سران فتنه و ایادی آنها اعلام می کنم که دیگر بیش از این در مقابل ملت قرار نگیرند.

زین‌الدین انصاریان پسرخاله شهید ژاله هم گفت: فتنه 25 بهمن‌ماه سازماندهی شده و از سوی آمریکا، انگلیس و رژیم‌صهیونیستی است که بار دیگر با بیانیه و حضور سران فتنه موجب ریخته شدن خون یکی دیگر از جوانان عزیز ایران زمین شد.

وی گفت: اینها با شهادت فرزندان این آب و خاک به خیال خود می خواهند با نظام اسلامی ما مقابله کنند اما باید بدانند که برای همیشه تاریخ خط خود را از ملت جدا کردند و دیگر راه بازگشت و استغفار را هم ندارند.

آقای قادر ژاله پدر شهید صانع ژاله که بشدت ناراحت بود، تنها به این جمله اکتفا کرد: خداوند خود اجازه نخواهد داد که خون جوانان بی‌گناه ایران اسلامی پایمال شود.

فرماندار پاوه گفت: شهید ' صانع ژاله ' فرزند یکی از خانواده‌های متدین و مذهبی این شهرستان است.

'حسین خدرویسی، افزود: زادگاه این شهید، روستای 'خانقاه' در شهرستان پاوه می باشد که روز گذشته با تیراندازی مستقیم منافقین به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

وی گفت: با همکاری بنیاد شهید در حال انجام مقدمات برای تحویل گرفتن و انتقال پیکر پاک این شهید به شهرستان هستیم و به طور حتم یکی از باشکوهترین آیینهای تشییع را برای وی برگزار خواهیم کرد.

شهید ژاله از دانشجویان دانشکده هنر دانشگاه تهران و حافظ 10 جزء قرآن کریم و از مدافعان انقلاب اسلامی بود که بعد از ظهر دیروز ( 25 بهمن ماه) حدود ساعت 17 تا 18 در حوالی میدان انقلاب با گلوله ای که از یک نوع اسلحه کوچک شلیک شده بود به شهادت رسید.
این دانشجوی بسیجی 26 سال داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد