هاشمی رفسنجانی از "موسوی و کروبی " اعلام برائت کند

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در گفت‌وگو با فارس:
هاشمی رفسنجانی از "موسوی و کروبی " اعلام برائت کند

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام حسن نوروزی گفت: هاشمی رفسنجانی به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام باید از منافقین جدید یعنی موسوی و کروبی اعلام برائت کرده و به صراحت نظر خود را اعلام کند که آیا در شرایط حاضر این منافقین در مقابل نظام و انقلاب ایستاده‌اند یا نه؟

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اقدامات روز گذشته فتنه گران، گفت: باتوجه به اقدامات اخیر فتنه‌گران و اربابان آنها در ایران اسلامی و استفاده از موسوی و کروبی به عنوان تشویق کنندگان مردم، سران فتنه طبق قانون مجازات اسلامی و بر اساس مواد 499، 510، 511، 512، 513، 514، 515، 516، 517، 518 و 519 که هر نوع ترغیب و تشویق به اغتشاش، اقدام به جاسوسی و مواردی از این قبیل را جرم دانسته، باید محاکمه شود.

وی افزود: فتنه‌گرانی که به ارکان نظام نیز اهانت کردند، بر اساس قانون مجازات اسلامی اگر محارب نباشند از یک تا 10 سال زندان در انتظار آنها خواهد بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران تصریح کرد: دستگاه قضایی نیز در این بین وظیفه دارد که به وظایف قانونی خود در قبال فتنه‌گران عمل کند؛ همه کسانی که در داخل نظام هستند، باید به وظیفه خود عمل کرده و در پشتیبانی از ولی‌فقیه به میدان بیایند.

نوروزی ادامه داد: امروز که محارب بودن موسوی و کروبی عیان شده است، ما انتظار داریم که همگان نسبت به اقدامات ‌آنها اعلام برائت کنند.

وی همچنین افزود: امروز دیگر وقت سکوت نیست و باید همه کسانی که خود را درون انقلاب و نظام می‌دانند، از نفاق جدید و فتنه‌گران اعلام برائت کنند و در این زمینه ملت ایران و وکلای آنها در مجلس شورای اسلامی به وظیفه قانونی خود در قبال فتنه‌گران عمل خواهند کرد.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس با بیان اینکه نمایندگان تا آخرین قطره خون از انقلاب و نظام اسلامی دفاع خواهند کرد، گفت: هاشمی رفسنجانی به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس مجلس خبرگان رهبری باید از منافقین جدید یعنی موسوی و کروبی اعلام برائت کرده و به صراحت نظر خود را اعلام کند که آیا در شرایط حاضر این منافقین در مقابل نظام و انقلاب ایستاده‌اند یا نه؟

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد