صبر مردم تمام شد؛ عمله‌های دشمنان نظام اسلامی مجازات شوند

 
درخواست جمعیت ایثارگران از دستگاه قضا/
صبر مردم تمام شد؛ عمله‌های دشمنان نظام اسلامی مجازات شوند

خبرگزاری فارس: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با محکوم کردن حرکت مذبوحانه روز گذشته جریان فتنه، از دستگاه قضایی خواست که با موسوی و کروبی به عنوان عمله‌های دشمنان جمهوری اسلامی قاطعانه برخورد کند.

لطف‌الله فروزنده قائم‌مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس حرکت مذبوحانه و غیر قابل پذیرش روز گذشته جریان فتنه در برگزاری تظاهرات غیر قانونی به سرکردگی موسوی و کروبی را محکوم کرد.

وی خاطر نشان کرد: موسوی و کروبی در دامن دشمن قرار گرفته‌اند و هرگز در وابستگی و عملگی آنان برای دشمنان نظام اسلامی تردیدی وجود ندارد.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حضور با شکوه و پرنشاط مردم و تاثیرگذاری عظیم و شگرف گفتمان انقلاب که جایگاه ویژه ای برای ایران در دنیا و خاورمیانه به وجود آورده، عده ای آشوب‌گر در حرکتی غیر قابل دفاع، برای رسانه‌های بیگانه خوراک تهیه کرده و آب به آسیاب دشمن ریختند.

فروزنده افزود: امروز همه مردم از رفتار معدودی فتنه‌گر و منافق ناراحت و به عکس دشمنان ملت بزرگ ایران خوشحال بودند و تلاش کردند از حرکت مذبوحانه جریانات و عناصر تابلودار سوءاستفاده کنند اما آنها باید بدانند که راه به جایی نمی برند و ملت مخدوش شدن چهره نظام ولو به اندازه اندک را تحمل نمی کنند.

وی با تاکید بر اینکه کاسه صبر مردم در برابر جریان فتنه لبریز شده، خاطر نشان کرد: از دستگاه قضایی انتظار می رود به تحرکات و خیانت‌های سران فتنه که می خواهند حماسه آفرینی ملت در انتخابات 88 را مخدوش کنند، به طور جدی و قاطع و بر اساس قانون رسیدگی کند.

قائم‌مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: سران فتنه در طول یک سال گذشته با سوءاستفاده از رحمت و رافت نظام اسلامی دست به تحرکات دشمن شادکن زدند اما مطالبه جدی ما از قوه قضائیه برخورد قاطع با موسوی و کروبی و دیگر عناصرشان است.

فروزنده تصریح کرد: دستگاه قضایی باید پس مانده‌های اندک جریان فتنه را از بین ببرد و به دشمن نشان دهد با کسانی که تلاش می کنند به اصول و مبانی و اساس نظام اسلامی آسیب بزنند، تعارف ندارد و ملت با چنین عناصری با شدت و حدت برخورد خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد