دلایل جالب فتنه‌گران برای حضورمیلیونی مردم!

دلایل جالب فتنه‌گران برای حضورمیلیونی مردم!

روز گذشته، خیابان‌های انقلاب و آزادی برای سی و دومین بار قدم‌های مردمی را بر روی خود احساس کرد که برای حفاظت از آرمان‌های خود و برای اعلام حمایت از نظامی که با آنان پیمان بسته تا این آرمان‌ها را محقق کند؛ آرمان‌هایی که جرقه‌اش را روح‌الله کبیر روشن کرد و مطالبه آن را به دست مردم انقلابی ایران سپرد.


راهپیمایی ۲۲ بهمن اگرچه یک سنت طولانی مدت در ایران است که هر سال برگزار می‌شود و مردم هم نشان داده‌اند که هیچ مساله‌ای - حتی تهدید به موشک باران از سوی رژیم بعث - هم نمی‌تواند مانع از حضور گسترده آنان شود، با این حال حوادثی که سال گذشته روی داد، سبب شد تا موج جدیدی از هیجان و شوق در میان راهپیمایان و حامیان انقلاب اسلامی به وجود بیاید.

همین شور انقلابی بود که سبب شد تا آشوبگران که بنا داشتند تا سال گذشته روز ۲۲ بهمن را به آغازی دوباره برای اغتشاشات خیابانی بدل کنند، ناکام بمانند و فعالان سیاسی از آن روز به عنوان «مرگ قطعی فتنه» نام ببرند.

امسال هم مردم حضوری تاریخی و بسیار گسترده در این راهپیمایی داشتند تا به نوعی سالگرد مرگ آشوب‌های خیابانی را که پس از ۹ دی به احتضار افتاده بود، جشن بگیرند؛ جشنی که منابع رسمی از حضور ۵۰۰۰۰۰۰۰ نفر در آن در سراسر کشور خبر می‌دهند.

حضور مردم و اعلام تجدید بیعت با جمهوری اسلامی ایران در روز گذشته به حدی شکوه‌مند و عظیم بود که مخالفان ایران تنها راه مقابله با آن را در «سکوت محض» دیدند.

سایت‌ها و رسانه‌هایی که از کوچک‌ترین اخبار تخریبی درباره ایران و مسئولان کشور نمی‌گذرند و حتی درباره سرنوشت کرم‌های خاکی که به عنوان آزمایش توسط یک ماهواره‌بر ایرانی به فضا فرستاده شدند، ابراز نگرانی می‌کنند، ترجیح دادند تا اصولا اشاره‌ای به این راهپیمایی نکنند و چنان رفتار کنند که انگار در روز ۲۲ بهمن قرار نیست اتفاقی بیفتد و همه مردم در خانه‌ها مشغول استراحت هستند!

سایت «جرس» که به عنوان ارگان رسمی اتاق فکر لندن و با محوریت عطاءالله مهاجرانی، محسن کدیور و اکبر گنجی فعالیت می‌کند، در هیچ یک از اخبار خود کوچک‌ترین اشاره‌ای به برگزاری این راهپیمایی در سراسر ایران نکرد و ترجیح داد دست به انتشار مطالبی علیه اصل ولایت‌فقیه و فحاشی علیه مسئولان نظام بزند.

همچنین سایت رسمی میرحسین موسوی تنها در یک خبر رسمی و با عنوان «برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ایران» به پوشش این راهپیمایی عظیم مردم پرداخت.

«کلمه» در متن خبر هم هیچ اشاره‌ای به میزان حضور مردم و نحوه برگزاری راهپیمایی نکرد و فقط از آقای هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از مسئولان نام برد که در این مراسم حضور داشته است.

و اما بالاترین...

اما جالب‌ترین واکنش به این موضوع را سایت «بالا‌ترین» داشت؛ سایتی که به دلیل مواضع بامزه و جالب توجه کاربرانش به عنوان یک سایت سرگرمی معروف در میان فعالان اینترنتی شناخته می‌شود.

بالا‌ترین که در روزهای اخیر به دلیل موضعگیری جالب و غیرمنتظره مدیرش «مهدی یحیی‌نژاد» که حتی کاربران اپوزیسیون را هم ناامید کرده، مجددا بر سر زبان‌ها افتاده، ابتدا مدعی شد که راهپیمایی امسال بسیار خلوت بوده و میدان آزادی تهران اصلا حتی به اندازه نیم گنجایش خود هم پر نشده است!

پس از گذشت ساعاتی از آغاز راهپیمایی و انتشار تصاویر تلویزیونی از حضور گسترده مردم، کاربران این سایت دست به تئوری همیشگی خود زدند و توزیع ساندیس را علت حضور مردم دانستند؛ مساله‌ای که حتی تا چلوکباب و زرشک پلو با مرغ هم پیش رفت.

آخرین دقایق راهپیمایی هم بالاترینی‌ها به تبعیت از یک سایت داخلی که به آقازاده لندن‌نشین وابسته است، کشف کردند که هوای تهران اصلا بارانی و برفی نبوده و کاملا هم بهاری بوده است و علت حضور گسترده مردم در راهپیمایی هم استفاده از این هوای لطیف برای قدم زدن و نه شرکت در مراسم ۲۲ بهمن بوده است!

سایر سایت‌ها و شبکه‌های تلویزیونی فارسی‌زبان هم ترجیح دادند تا با سکوت مطلق از کنار این موضوع بگذرند و به مسائلی مانند «روز ولنتاین» و یا «تاثیر آب و هوای سرد بر چروکیدگی پوست حیوانات» بپردازند؛ رویکردی که تلویزیون‌های دولتی انگلیس و آمریکای به خوبی آن را اجرا کردند


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد