جاسوسی یکی از نزدیکان عبدالحمید برای بیگانگان

جاسوسی یکی از نزدیکان عبدالحمید برای بیگانگان

با دستگیری مولوی "م ع" که پی گیری کننده امورات و به نوعی نماینده تام الختیار مولوی عبدالحمید در تهران محسوب می شود برخی از ابعاد پنهان این دستگیری نیز آشکار شده است.

بک منبع آگاه در گفتگویی با زاهدان پرس ضمن تایید این دستگیری اظهار داشت: مولوی "م ع" با پوشش فعالیت فرهنگی در منطقه سعادت‏آباد تهران واقع در بلوار فرحزادی با ارتباط با برخی از سفارت ها اقدام به جاسوسی کرده است.

وی افزود: این مولوی با به دلیل ارتباطات غیرمتعارف با بیگانگان ، ارتباطات غیرمتعارف زیادی با تعدادی از اتباع بیگانه و برخی سفارت خانه های خارجی برقرار کرده و در مراودات و تعاملات خود، اخبار و اطلاعات مرتبط با مناطق مرزی سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی را در اختیار عوامل بیگانه قرار می داده است.

گفته می شود موسی زاده که اصالتاً اهل خراسان بوده از طرف برخی از نزدیکان مولوی عبدالحمید حمایت فکری و مالی می شود و همواره منزل وی محل حضور برخی چهره های مشکوک مذهبی می باشد.

لازم به ذکر است در حال حاضر در تهران و علی الخصوص استان کرج برخی جریانات افراطی مذهبی به بهانه برگزاری نماز جماعت در چندین مکان مختلف به صورت زیرزمینی و در برخی منازل شخصی دست به تبلیغ وهابیت می زنند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد