شاهکار دیگری از کروبی ! اگر به ما مجوز اغتشاش ندهند پس حامی مسلم


رقیب آراء باطله روز سه شنبه بار دیگر برای انتشار اخبارش دست خود را به سوی رسانه های بیگانه دراز کرد. اینبار کروبی در مصاحبه ای با نیویورک تایمز شاهکاری دیگر از نبوغ ذهنی خود را به نمایش گذاشت ! وی درخواست خود و موسوی را برای برگزاری تظاهرات یا به عبارت بهتر اغتشاش ، نوعی آزمون برای مسئولین نظام خوانده و افزود /

alt

 

رقیب آراء باطله روز سه شنبه بار دیگر برای انتشار اخبارش دست خود را به سوی رسانه های بیگانه دراز کرد. اینبار کروبی در مصاحبه ای با نیویورک تایمز شاهکاری دیگر از نبوغ ذهنی خود را به نمایش گذاشت ! وی درخواست خود و موسوی را برای برگزاری تظاهرات یا به عبارت بهتر اغتشاش ، نوعی آزمون برای مسئولین نظام خوانده و افزود: «از آنجایی که حکومت در حال القای آن است که قیام مردم منطقه بیداری اسلامی است مخالفت کردن آنها با درخواست مجوز نشان گر این خواهد بود که حمایت جمهوری اسلامی از اعتراضات اعراب دروغی بیش نیست ». کوته فکری این شیخ خائن به اندازه ای است که سخنانش به عنوان طنز بدون شرح در رسانه های خبری منتشر می شود.

رقیب آراء باطله و همراه منافقش ، میرحسین موسوی ، که از وحشت برخورد ملت ایران هیچ صحبتی از 22 بهمن نمی کنند ، خود را به خواب زدند تا صدای ملت بزرگ و استکبار ستیز ایران  در حمایت از همه مظلومان جهان بویژه مردم مصر و تونس را نشنوند.

جریان فتنه با اعلام حضور در 25 بهمن ، عملا خود را از مردم جدا کرده و دروغگویی آنها در حمایت از انقلاب و راه امام بیش از پیش آشکار شد. کسانی که روزی  که امام خمینی (ره) آن را یوم الله خواندند را فراموش کرده و 25 بهمن را مطرح می کنند ، دشمنان آرمان امام و ملت هستند و اعتبار و آبرویی   در میان مردم ایران نخواهند داشت.


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد