«توهم» به بنی صدر هم سرایت کرد

ابوالحسن بنی‌صدر که گویا هنوز در توهم سی سال پیش خود به سر می برد و فکر می کند که کسی گوشش بدهکار حرف های اوست، در مصاحبه‌ای که اخیرا با رادیو عصرجدید داشت، درباره اعتراض مردم به حکومت گفت: «شما مردم اگر بیرون بیایید و بایستید و بگویید ما این حکومت را نمی خواهیم و بطور شفاف به حاکمیت جمهور مردم بله بگویید، می بینید که پیروز خواهید شد! ... اگر این هنر را کردید آنوقت افکار عمومی جهان که آماده است، به شما طور دیگری خواهد نگریست، مطمئن خواهد شد که این حکومت هم سرنوشتی مانند مصر و تونس خواهد داشت.»

این ادعای واهی در حالی است که همین دیروز، میلیون ها ایرانی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر به جمهوری اسلامی، «آری» گفتند. در حقیقت جمهوری اسلامی هر سال چندین بار رفراندوم برگزار می کند. رفراندم روز قدس، 9 دی، 22 بهمن و... . اینها همه نشان از همراهی مردم بزرگ ایران با جمهوری اسلامی است. و جای تعجب دارد چرا این حضرات از خواب سی ساله زمستانی خویش بیدار نمی شوند؟

از طرف دیگر بنی صدر گویا فراموش کرده که دست او به خون هزاران نفر از مردم همین کشور آغشته است. پشتیبانی او از اعضای منافقین خلق بود که باعث شد آنها بدترین و شنیع ترین جنایات را انجام دهند. تا جایی که حتی به کودکان مدرسه ای ابتدایی هم رحم نکردند و در دبستان این کودکان بی گناه نیز بمب گذاری کردند. حال چگونه شده که یاد دفاع از حقوق ملت ایران افتاده است؟

به نظر می رسد جریان مرده سبز که دیگر همان مقدار اندک هوادار خود را نیز از دست داده برای احیای مجدد خود از مهره هایی سوخته ای چون بنی صدر نیز استفاده می کند تا شاید بتواند کاری انجام دهد. امام دریغا که همه ش آب در هاون کوبیدن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد