رهبری گرانقدر با تدبیر و هوشمندی بار سنگین انقلاب را به دوش می‌ک

احمدی‌نژاد در در اجتماع میلیونی راهپیمایان 22 بهمن - 4 و پایانی
رهبری گرانقدر با تدبیر و هوشمندی بار سنگین انقلاب را به دوش می‌کشند

خبرگزاری فارس: رئیس‌ جمهور تأکید کرد: رهبری گرانقدر انقلاب ‌با هوشمندی و تدبیر بار سنگین انقلاب را به دوش می‌کشند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری در ادامه سخنان خود در اجتماع عظیم و میلیونی راهپیمایان تهرانی که در میدان آزادی تهران گرد‌‌هم آمده بودند، اظهار داشت: باید همچنان بر مسیر مستقیم انقلاب مصمم و مستحکم باشیم.

وی افزود: ایران باید در همه عرصه‌ها الگو شود، در اقتصاد، فرهنگ، زمام‌داری صالح، قضاوت، ساختار اداری، تولید، قانون‌گذاری، تربیت و در سیاست و در همه این حوزه‌ها باید الگو شویم و مراقبت کنیم که خدایی ناکرده در جا زدن‌ و لاابالی‌گری از یک سو و یا خدایی ناکرده تحجر از سوی دیگر، قدرت حرکت ملت ما را و ما را سست نکند.

رئیس‌ جمهور در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اگر خدایی ناکرده در گوشه و کناری بی‌تفاوتی‌ حاصل شود و اگر خدایی ناکرده از توجه به اصول و از توجه به امام (ع) غفلت شود و اگر خدایی ناکرده برخی خودخواهی‌ها غلبه کند، نباید انتظار داشت که این مسیر عزت و سرافرازی ادامه پیدا کند.

وی اضافه کرد: اخلاص در عمل و توجه به توحید و ایمان به توحید و پافشاری بر اصلاح و عدالت و پافشاری بر وحدت و تمسک به حبل‌الله و خط نورانی ولایت‌فقیه و امامت رمز سربلندی است.

احمدی‌نژاد همچنین گفت: نباید اجازه داد عده‌ای خود‌خواه دستاورد فداکاری ملت را به پای خود بنویسند و یا آن را در راه ارضای تمایلات مادی بی‌پایان خود قربانی کنند.

وی بر همین اساس یادآور شد: عده قلیلی بریده از مردم و طرد شده از ناحیه مردم تلاش می‌کنند وجهه نورانی ملت را مخدوش کنند، اما من اطمینان دارم که ملت بزرگ ایران همچنان قدر حرکت و عزت خود و عنایات الهی را می‌دانند.

رئیس‌ جمهور کشورمان با تأکید بر اینکه ملت ایران هرگز حرکت در صراط مستقیم الهی را رها نخواهند کرد، متذکر شد: ملت ایران همه بدخواهان و دشمنان خود را ناکام خواهند گذاشت.

احمدی‌نژاد همچنین گفت: اگر برخی که خود را مالک ملت و مالک ایران و مالک انقلاب می‌دانند یا از اول اهل مبارزه نبودند و به دروغ آمدند و یا امروز خسته شده‌اند و فرسوده و سازش‌کار شده‌اند، اینها بدانند عموم ملت و به خصوص نسل‌های جدید امروز مؤمن‌تر و هوشمند‌تر و انقلابی‌تر کار را ادامه خواهند داد و پرچم ملت ایران را بر بام عزت جهان برافراشته خواهند کرد.

وی ‌در ادامه سخنان خود ‌خطاب به ملت‌های جهان گفت: به فضل الهی امروز مستکبران و زورگویان در بن‌بست قرار گرفتند و به لطف الهی امروز شمیم رهایی در عالم منتشر شده است.

رئیس جمهور راه رهایی را بازگشت به فطرت الهی و توحید و عدالت و راه انبیاء دانست و گفت: همه باید متحد باشید و از قدرت‌های فاسد نهراسید که پیروزی نزدیک است.

* حق ملت مصر است که آزاد باشیند و حاکمیت خود را اعمال کنند

احمدی‌نژاد خطاب به ملت‌ها و جوانان اسلامی و عربی و مردم و جوانان سربلند مصر و همه ملت‌های عالم گفت: هوشیار باشید، حق شماست که آزاد باشید و حاکمیت خود را اعمال ‌و ‌درباره مسائل کشوری و جهانی آزادانه اعمال‌نظر و اعمال اراده کنید؛ انتخاب نوع حکومت و شکل اداره کشور و نوع حاکمان و شخص حاکمان حق شماست.

‌وی افزود: حق شماست که توحید را و عدالت را و عزت را مطالبه کنید و در راه تحقق آن مجاهدت کنید، قدرت اجتماع خودتان را که برآمده از قدرت خداست، بشناسید و از آن به خوبی و با توکل بر خداوند متعال استفاده ‌و برای خدا حرکت کنید و آرمان‌های بلند انقلاب الهی را هدف قرار دهید و بدانید که حق پیروز است و باطل رفتنی است.

* راه مبارزه با شیاطین و مستکبران مسیری طولانی و نیازمند مجاهدت است

رئیس‌ جمهور‌ در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: راه مبارزه با شیاطین و مستکبران مسیری طولانی ‌و نیازمند مجاهدت، ‌عشق و ‌‌‌هوشمندی و فداکاری است و همگان باید مراقب طراحی‌های شیاطین باشند و کسانی که در دوره برده‌داری استعمار، جنایات بی‌شمار کردند، امروز هم زشت‌ترین اقدامات را علیه ملت‌های آزاده به کار می‌گیرند و ثروت ملت‌ها را چپاول می‌کنند و امروز مجدداً به دنبال دست‌اندازی به حقوق ملت‌ها با روش‌های جدیدند و با فریب‌کاری آمدند، اما همه باید مراقب باشیم.

احمدی‌نژاد تأکید کرد: آنها قیافه دوست به خودشان گرفته‌اند و می‌خواهند خود‌‌ را دوست ملت‌های منطقه ‌و ملت‌های شمال آفریقا و عربی و اسلامی جا بزنند، ولی به دنبال همان نیات شیطانی خودشان هستند، بنابراین باید همه با هم ‌متحد باشیم که لطف خدا شامل مؤمنین و موحدین و متحد است و شما پیروزید.

وی اضافه کرد: ملت ایران دوستدار شماست و این حق شماست که سرنوشت خودتان را آزادانه انتخاب کنید و ملت بزرگ ایران از حق انتخاب شما حمایت می‌کند.

رئیس جمهور همچنین در پاسخ به ابراز احساسات راهپیمایان که وی را "مالک اشتر علی " می‌خواندند، گفت: سلام خدا بر شما و همه مجاهدان راه توحید و عدالت و بشارت باد بر شما پیروزی و عزت و سرافرازی؛ بنده کوچک شما و خاک پای ملت ایران و خاک پای مالک‌اشتر علی هستم.

احمدی‌نژاد ‌‌خطاب به مستکبران عالم با بیان اینکه شما دیگر به آخر خط رسیده‌اید، گفت: ‌شما در 100 سال اخیر اقداماتی انجام دادید که روی جنایت‌کاران و چپاولگران تاریخ را سفید کرده‌اید، اما امروز در آخر خط هستید و 2 راه بیشتر پیش روی شما نیست؛ راه اول پیوستن به ملت‌هاست، لذا لازم نیست برای ملت‌ها و ملت‌های عربی و اسلامی دلسوزی کنید.

وی ادامه داد: شما در تمام جنایات رژیم صهیونیستی و ظلم‌هایی که به ملت‌های منطقه شده است و می‌شود، شریک هستید و اگر واقعاً می‌خواهید رفتار خودتان را اصلاح کنید و ‌ملت‌ها به شما اعتماد ‌و باور کنند که صادق هستید، اولاً در امور کشورها و ملت‌های منطقه از جمله مصر و تونس دخالت نکنید و اجازه دهید که ملت‌ها کار خودشان را انجام دهند و تصمیم خودشان را بگیرند و در کار ملت‌های دیگر هم دخالت نکنید.

* آمریکا باید بساط رژیم جنایتکار صهیونیستی را جمع و منطقه را آزاد کند

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود به طرح سؤالاتی از آمریکا و مستکبران عالم پرداخت و عنوان کرد: شما در افغانستان و عراق چکار می‌کنید؟ این پایگاه‌های نظامی در منطقه برای چیست؟ شما دلسوز ملت‌ها هستید یا یک شیطان فریب‌کار و دغلکار؟

احمدی‌نژاد افزود: ثانیاً ‌رژیم صهیونیستی ‌که عامل اصلی تمام جنایات است را ‌جمع کنید و همانطور که آن‌را آوردید و تحمیل کردید، باید بساط این رژیم جنایتکار را جمع ‌و منطقه را آزاد کنید و بدانید که این رژیم صهیونیستی نقطه اشتراک همه زشتی‌های زشتکاران تاریخ از یک طرف و نقطه مشترک دشمنی همه ملت‌های جهان از سوی دیگر است.

* دست قدرت ملت‌ها به زودی مستکبران را در "دادگاه عدالت " مجازات خواهد کرد

وی ادامه دا: اگر شما راست می‌گویید، منطقه را به دست مردم بدهید و آن‌را خالی ‌و دست و پای این ولیده شیطانی جنایتکار را جمع کنید و اگر خیال کردید با فریب‌کاری و با شعار 2 دولت می‌توانید، این رژیم را حفظ کنید، اشتباه می‌کنید، بنابراین ‌با جریان توحید و عدالت همراه شوید و این برای شما بهتر است، اما اگر به این دعوت الهی پاسخ ندهید و با فریب‌کاری به دنبال ایجاد شرایط جدید برای بسط سلطه خود و نجات صهیونیست‌ها باشید، بدانید که دست قدرت ملت‌ها که تجلی قدرت خداوند است، به زودی شما را در "دادگاه عدالت " مجازات خواهد کرد و از کاخ‌های ظلمتان به زیر خواهد کشید.

وی ‌گفت: ‌علیرغم همه طراحی‌های پیچیده شیطانی، ‌به فضل الهی و به لطف هوشمندی و ایستادگی ملت‌ها، به زودی خاورمیانه جدید اما بدون آمریکا و بدون رژیم صهیونیستی محقق خواهد شد و مستکبران در آن خاورمیانه هیچ جایی نخواهند داشت.

* تمام جهان به زودی حقیقت شیرین جهان بدون صهیونیسم را تجربه خواهند کرد

رئیس ‌جمهور کشورمان همچنین گفت‌: به فضل الهی، تمام جهان به زودی این حقیقت شیرین یعنی جهان بدون صهیونیسم،‌ ‌سلطه و ‌زور را تجربه خواهند کرد.

احمدی‌نژاد در بخش پایانی سخنانش یادآور شد: بنده در پایان عرایضم از همه ملت ایران به خاطر همه خوبی‌ها و بزرگواری‌های ملت و از همه اقشار که امروز در سرتاسر این سرزمین الهی با حضور نورانی خودشان، فجر 32 را به آغازی جدید و جهشی بزرگ در جهان تبدیل کردند و بر ادامه راه تا تحقق کامل حکومت الله در جهان میثاق دوباره بستند، تشکر می‌کنم.

* تشکر احمدی‌نژاد از رهبر فرزانه انقلاب

وی همچنین گفت: ‌از رهبری گرانقدر انقلاب که با هوشمندی و تدبیر بار سنگین انقلاب را به دوش می‌کشند، تشکر می‌کنم.

رئیس جمهور ادامه داد: از همه ملت‌ها منطقه و جهان که با کاروان حقیقت و پرچم عدالت و توحید همراهی دارند، تشکر می‌کنم و به آنها می‌گویم که امیدوار باشید که پیروزی نزدیک است.

احمدی‌نژاد گفت: به طور ویژه از محضر مولایمان حضرت ولی عصر (عج) به خاطر همه عنایات و توجهاتشان، الطاف بیکرانشان و ‌هدایت‌ها و کرامت‌هایشان ‌سپاسگزاری می‌کنم و ان‌شاءالله خداوند وجود شریفشان را از همه حوادث و بلایا محفوظ بدارد و قلب مهربانشان را از همه ما، ملت ایران و رهبری گرانقدر راضی و خشنود بگرداند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد