امروز در متن یک انقلاب عظیم جهانی به مدیریت امام عصر(عج) قرار دا

احمدی‌نژاد در اجتماع میلیونی راهپیمایان 22 بهمن- 3
امروز در متن یک انقلاب عظیم جهانی به مدیریت امام عصر(عج) قرار داریم

خبرگزاری فارس: رئیس ‌جمهور با بیان اینکه حرکت آخر آغاز شده و ما امروز در متن یک انقلاب عظیم جهانی به مدیریت امام عصر (عج) قرار داریم، گفت: امروز یک بیداری عظیم انسانی در حال وقوع است و دل‌ها به سرعت، به ضرورت حکومت جهانی ‌انسان کامل گرایش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور ‌در بخش دیگری از سخنان خود در اجتماع عظیم و میلیونی راهپیمایان تهرانی در میدان آزادی، با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز قانون هدفمندی‌ یارانه‌ها، اجرای این قانون را در جهت عدالت عنوان کرد و گفت که به زودی در مورد هدفمندی یارانه‌ها، دستاوردهای آن و ادامه کار با مردم سخن خواهند گفت.

وی افزود: هوشمندی، وحدت و عزتی که مردم در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها از خود نشان دادند، جایگاه و عظمت ملت ایران را در معادلات جهانی صد پله بالا برده و امروز دنیا در برابر عظمت ملت ایران نگاه دیگری دارد، از این رو از همه اقشار ملت تشکر و قدردانی می‌کنم.

رئیس ‌جمهور تصریح کرد: اقدام دیگری که در جهت عدالت انجام شده، توزیع سهام عدالت است که براساس آن تاکنون بیش از 39 میلیون نفر سهام گرفته‌اند که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این رقم به 45 میلیون هم خواهد رسید.

احمدی‌نژاد ادامه داد: دولت تلاش کرده که توان و فرصت خود را در تمام ایران به طور عادلانه توزیع کند که در این راستا 85 سفر استانی در طول پنجم سال و‌ نیم‌، یک رکورد تاریخی است، البته در ابتدای دولت نهم که موضوع سفرهای استانی مطرح شد، برخی انجام این امر را باور نداشتند اما امروز همه دولت 85 بار به شهرها و روستاهای سراسر کشور سفر کرده و تاکنون جلسات استانی، 17 هزار و 800 مصوبه داشته است.

وی با اشاره به ساخت و سازهای گسترده در مناطق ‌زلزله‌خیز، گفت: امیدوارم ‌هیچ‌گاه در ایران زلزله‌ای رخ ندهد اما در زلزله‌های اخیر کمترین تلفات انسانی نسبت به میزان زلزله پیش آمد که بخش مهمی از آن به دلیل بازسازی‌ منازل و اماکن روستایی و شهری بود.

رئیس ‌جمهور خاطرنشان کرد: در مورد کنترل قیمت مسکن و توزیع حقوق بازنشسته‌ها نیز قدم‌هایی در جهت عدالت برداشته‌ایم که امسال ‌تاکنون یک میلیون و 600 هزار شغل ثابت برای جوانان ایجاد شده و با برنامه‌ریزی‌های دولت قبل از پایان دولت دهم، مشکلی به نام بیکاری وجود نخواهد داشت.

احمدی‌نژاد همه اقدامات انجام شده توسط دولت و مسئولان را در جهت اجرای عدالت عنوان کرد و اظهار داشت: اجرای کامل عدالت یکی از سخت‌ترین و ضروری‌ترین مرحله برای کمال انسان است، پیامبران در این راه مشکلات فراوانی را تحمل کرده‌اند و امروز نیز دولت شما به شدت تحت فشار است و از جهات گوناگون مورد هجوم واقع می‌شود.

وی تأکید کرد: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که پیگیر آرمان‌ها به خصوص آرمان عدالت که آرمان ما و ملت بزرگ ایران است، خواهیم بود اما همگان بدانند که علی‌رغم همه فشارهای داخلی و خارجی و کارشکنی‌ها و توهین‌ها این راه نورانی را تا آخر دنبال کرده و حسرت‌ را به دل دشمنان خواهیم گذاشت.

"دستاورد دیگر انقلاب اسلامی، حضور در مدیریت جهانی و اثر‌گذاری در معادلات بین‌المللی بود، ملت ایران توانست پیام‌هایی را در این بخش به گوش جهانیان برساند و این دستاورد بزرگی است. "

رئیس‌ جمهور افزود: البته ضعف‌هایی هم در گوشه و کنار وجود دارد که باید با توکل بر خدا و همت مردم و مسئولان ضعف‌های موجود را برطرف کنیم.

احمدی‌نژاد ادامه داد: انقلاب اسلامی یک آغاز بود، اما هرگز یک پایان نخواهد بود؛ مدیریت جهانی امام عصر(عج) آن انسان کامل و ذخیره الهی، نقطه اشتراک همه انسان‌های موحد و عدالت‌خواه است.

وی خاطر‌نشان کرد: مدیریت اصلی عالم در اختیار امام زمان(عج) است، لذا هر ملتی که در مسیر عدالت قرار گرفته و در جهت ترویج توحید و عدالت قیام کند، توسط ایشان یاری و هدایت خواهد شد.

رئیس‌ قوه‌ مجریه تصریح کرد: حقیقت این است که حرکت آخر آغاز شده و ما امروز در متن یک انقلاب عظیم جهانی به مدیریت امام عصر (عج) قرار داریم؛ امروز یک بیداری انسانی عظیم در حال وقوع است و دل‌ها به سرعت به ضرورت حکومت جهانی و ضرورت حاکمیت انسان کامل متصل به آسمان گرایش پیدا می‌کند.

احمدی‌نژاد به این نکته هم اشاره کرد که امام راحل و رهبر معظم انقلاب ‌بارها بر همین اساس فرمودند که دست الهی در کار است و هدایت می‌کند.
"بیداری و حرکت منحصر به ایران و خاورمیانه یا مصر و تونس نیست، بلکه در همه جای جهان در آمریکای لاتین، در آفریقا، در اروپا و آسیا و نقطه نقطه زمین این حرکت آغاز شده و گرایش به عدالت و عدالت‌گستر حقیقی روزافزون است. "

وی افزود: ملت ایران در تبعیت از امام(ره) و خط نورانی امامت و ولایت با هوشمندی، وحدت و مجاهدت بی‌نظیر توحید و عدالت را احیا کرد و ایران اسلامی را آزاد و کشور را در مسیر عدالت قرار داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد