حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ؛حمایت از خیزش‌های ملل مسل

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرد:
حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ؛حمایت از خیزش‌های ملل مسلمان

 جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای از مردم مسلمان و انقلابی کشورمان خواست تا با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن امسال، از خیزش ها و بیداری اسلامی کشورهای منطقه اعلام حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، اعضای این جمعیت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کردند که جهت پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حمایت از خیزش‌ها و بیداری اسلامی کشورهای منطقه، همراه با خیل عظیم امت حزب‌الله، روز جمعه در راهپیمایی پرشکوه یوم‌‌الله 22 بهمن شرکت خواهند کرد.

در اطلاعیه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی آمده است:

انقلاب اسلامی ایران حقیقتی برخاسته از یک سنت الهی است. میلیون‌ها مردم خداجوی و شیفته ارزش‌های انقلاب اسلامی، همه ساله در 22 بهمن در سراسر کشور، همچون رودی خروشان به خیابان‌ها می‌آیند و شکوه انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند و با آرمان‌های امام(ره) و رهبر تجدید میثاق می‌کنند. پیام روشن این حضور گسترده مردم این است که انقلاب اسلامی بر عمق ایمان‌های آحاد مردمی استوار است، مردم همچنان مصمم به صیانت و استمرار آرمان و راه امام راحل و شهدای گرانقدر اسلامی در پرتو هدایت‌های الهی رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی هستند.

اکنون در آستانه روز باشکوه 22 بهمن، بر این باوریم که انقلاب اسلامی ایران نهالی پربار و پرثمر است که هر چه از عمر پربرکت آن گذشته است ثمرات آن بیشتر شده است. بسیاری از انقلاب‌های جهان با این پدیده مواجه هستند که ابتدای انقلاب با حمایت پرشور مردم مواجه می‌گردند و با گذر عمر این حمایت و پشتیبانی کاسته می‌شود. اما انقلاب اسلامی ایران، انقلاب بی‌نظیر است. انقلاب اسلامی ایران با ایجاد حکومت اسلامی با توجه به عنصر نواندیشی دینی توانست دین مبین اسلام را با مقتضات زمان و مکان هم‌راستا سازد و الگویی نوین از حکومت دینی را ارایه دهد که خود الهام بخش دولت‌ها و ملت‌های دنیای اسلام بوده است. به طوری که پژواک شعارهای انقلاب ایران از لسان دیگر ملت‌های مسلمان منطقه هر روز پرشورتر به گوش می‌رسد. شعار استکبارستیزی، عدالت‌خواهی، ظلم‌ستیزی و اسلام خواهی هم اکنون از دهان ملت‌های مصر، تونس، یمن و اردن قابل شناسایی است.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی روز جمعه همچون قطره‌ای در اقیانوس بیکران ملت شریف ایران به منظور پاسداشت خون شهدای انقلاب اسلامی، دستاوردهای این انقلاب عظیم و تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل، شهدای گرانقدر و مقام معظم ر هبری، همراه با خیل عظیم ملت شهیدپور و انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن شرکت خواهد کرد و حمایت خود را از خیزش‌ها و بیداری اسلامی کشورهای منطقه اعلام خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد