22بهمن و ایجاد خط انحرافی فتنه‌گران

بهمن و ایجاد خط انحرافی فتنه‌گران
برخی افراد و گروه های فریب خورده و در رأس آنان سران فتنه‌گر، که خروج خود از خط انقلاب را به اثبات رسانده و خط آمریکا و استکبار را پیش گرفته اند، تلاش می کنند که به جای حضور در روز 22 بهمن، به یاد ماندنی ترین روز تاریخ یک صد ساله اخیر ایران، روز دیگری را به بهانه دفاع از قیام مردم کشورهای مصر، تونس و... به خیابان ها بیایند تا...


در سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، روز جمعه 22 بهمن ماه 89، طیف های مختلف مردم و گروه های مختلف سیاسی، اعلام کرده اند که در راهپیمایی و بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی حضور می یابند تا با دستاوردها و ارزش های انقلاب، رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی و نیز رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه ای تجدید میثاق کنند.
آن چه در سالگرد سی و دومین سالگرد انقلاب متفاوت از سال های قبل احساس می شود این نکته اساسی است که دو نسل بعد از انقلاب در کنار نسل انقلاب، که در سال های 56 و 57 در پیروزی انقلاب اثر گذار بوده اند با همان شور و حال روزهای انقلاب در خیابان های شهرهای مختلف کشور، و در تهران در میدان آزادی حاضر می شوند تا بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کنند. در حقیت به تعبیر رهبری نسل جوان حاضر که دوران انقلاب و مبارزات آن را ندیده به همان اندازه‌ای به مبانی و مبادی انقلاب اسلامی التزام دارند که نسل اول انقلاب.
علاوه بر حضور نسل های مختلف، حضور گروه های سیاسی مختلف سیاسی در این مراسم باشکوه ملی و اسلامی و در کنار هم نیز حائز اهمیت است. اگر چه این گروه‌های سیاسی در مسائل جاری و روزمره زندگی اجتماعی و سیاسی ممکن است با هم اختلاف نظراتی داشته باشند، اما همگان به نقطه‌ی عطف این روز بزرگ اذعان دارند.

همچنین تفاوت سی و دومین سالگرد انقلاب اسلامی با سال های قبل این نکته اساسی است که مردم ایران در حمایت از انقلاب و آرمان های اسلامی، انسان دوستانه و عدالت خواهانه مردم تونس، یمن، مصر و کشورهای مختلف اسلامی که گرفتار دیکتاتوری و رؤسای جمهور مادام العمر خود هستند، به صحنه می آیند تا پشتیبانی انقلاب و مردم ایران از انقلاب این کشورها را نشان دهند و اعلام کنند که انقلاب اسلامی ایران با ریشه ها و دستاوردهای سی و دوساله خود، تجارب و دستاوردهای خود را به مردم این کشورها انتقال می دهد تا در ایجاد نظام مردم سالاری دینی در این کشورها از آن بهره مند شوند.
بهره‌گیری از الگوی مبارزات انقلاب اسلامی در این کشورها اگر چه به زعم سران کشورهای غربی خوشایند نیست اما امری است کاملا مشهود و هویدا که هر وجدان بیدار و عقل سلیمی می‌تواند آن را دریابد.

در کنار این شیرینی و گوارایی سی و دو سال حمایت و تلاش و پشتیبانی مردم و گروه های سیاسی از انقلاب اسلامی و تجدید میثاق مردم با انقلاب و رهبری آن، برخی افراد و گروه های فریب خورده و در رأس آنان سران فتنه‌گر، که خروج خود از خط انقلاب را به اثبات رسانده و خط آمریکا و استکبار را پیش گرفته اند، تلاش می کنند که به جای حضور در روز 22 بهمن، به یاد ماندنی ترین روز تاریخ یک صد ساله اخیر ایران، روز دیگری را به بهانه دفاع از قیام مردم کشورهای مصر، تونس و... به خیابان ها بیایند تا نیات شوم خود را دنبال کنند. بر این اساس فتنه‌گران به جای حضور در کنار مردم، تلاش می کنند تا روز 25 بهمن با هدف ایجاد آشوب و تفرقه دست به تجمع بزنند. در حقیقت ئفاع از مردم مصر و تونس پوششی است برای رسیدن به اهداف معاندانه این جداشده‌های از مردم و ملت.
بر این اساس کسانی که صف خود را از ریشه های اصلی انقلاب و مردم جدا کرده اند و متصل به دشمنان این نظام و کشور شده‌اند، در واقع آب به آسیاب دشمن ریخته اند و با این کار خود هدفی ندارند جز عملی کردن دستورات رهبران خارجی خود در آمریکا و اسرائیل و انگلیس.
اما باید توجه داشته باشند که مردم عزیز ایران به اعمال واهی این افراد فتنه‌گر توجهی نداشته و همواره در خط انقلاب و ولایت باقی می مانند که نه تنها اجازه نخواهند داد عده ای خواب شکاف در انقلاب و پیروزی استکبار در این بلاد را به چشم ببینند که درحمایت از انقلاب در کشورهای اسلامی، به صدور دستاوردهای انقلاب نیز خواهند پرداخت.

از این رو، مردم ایران در روز 22 بهمن هوشیاری خود را نشان خواهند داد و ثابت خواهند کرد که هیچ کس و با هیچ شیوه‌ی عوام فریبانه‌ای نمی تواند بعد از گذشت سه دهه از انقلاب، شکافی بین مردم و نظام ایجاد کند که این شجره طیبه، در این مدت ریشه‌های الهی و اسلامی خود را محکم‌تر و مستقم‌تر کرده است.

از این رو کارشناسان و دلسوزان انقلاب اسلامی باید متناسب با شرایط امروز انقلاب، چند موضوع را تحلیل و ارزیابی کنند. اول، حضور نسل های مختلف و اعم از پیر و جوان، نسل انقلاب و نسل دوم و سوم انقلاب در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن. دوم تبیین خط انحرافی جریان فتنه که این روزها در صدد گرفتن ماهی از این آب گل‌آلود است. و سوم مصادف شدن سالگرد انقلاب اسلامی ایران با شروع انقلاب در کشورهای اسلامی منطقه که انشاء‌الله در آینده‌ای نه چندان دور منجر به شکل‌گیری خاورمیانه‌ی جدید بر مبنای اسلام خواهد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد