مصر بهانه تکرار فتنه88

مصر بهانه تکرار فتنه88


جریان فتنه که تاکنون نتوانسته است پاسخی مناسب به سوالات افکار عمومی در مورد حمایت بی دریغ جهان غرب و صهیونیسم بین الملل از خود بدهد، در مقابل قیام اعراب علیه دیکتاتورهای وابسته به غرب خصوصاً خروش اسلامی مردم مصر، اقدام به موضعگیری های بحث برانگیزی نموده است.

تلاش برای همانند سازی انقلاب مصر با فتنه 88همزمان با آغاز قیام مردم تونس و بعد از آن مسلمانان مصری، فتنه گران و حامیانشان با تکیه بر سایت ها و شبکه های تلویزیونی ماهواره ای مانند بی بی سی، همه تلاش خود را به القای همانندی اغتشاشات خیابانی فتنه 88 با انقلاب شکوهمند مردم مصر معطوف نمودند.
در همین ارتباط بود که حامیان فتنه به طور گسترده تلاش برای انتشار این دروغ را آغاز کردند. فتنه گران با نادیده گرفتن ارتباط صمیمانه دیکتاتورهای عرب با سران این جریان انحرافی، اقدام به القای حس همانندی فتنه با فریاد حق طلبانه مردم مسلمان مصر و تونس کردند.
البته دوری از اسلام، وابستگی به غرب و حمایت های بی چون چرای غرب در کنار همراهی با اهداف صهیونیسم از جمله خصوصیات فتنه 88 است که در قیام مردم مصر دیده نمی شود.
تطهیر چهره آمریکا و انگلیس و صهیونیسمبی شک مرور سابقه استعمار و ماهیت جنایت های رژیم صهیونیستی باعث می شود تا چهره منافقانه سران فتنه بر همگان مشخص شود.
بررسی اخبار نشان می دهد فتنه گران به جای قبول اشتباه خود مبنی بر حرکت در جهت خواست دشمنان و نیز هماهنگی با آنها در جریان آشوب های خرداد 88 در تلاشند که نسبت به تطهیر چهره آمریکا و هم پیمانان او اقدام نمایند.
از همین رو بخش دوم تلاش های فتنه گران که ارتباط تنگاتنگ با تحولات جدید کشورهای عربی دارد،‌آغاز شده است.
اکنون سایت های حامی فتنه در تلاشند تا چهره ای از آمریکا را به نمایش بگذارند که گوئی بهترین دوست مردم مصر بوده و برای سرنگونی مبارک همه تلاش خود رابه کار بسته ایت.
این در حالی است که مبارک از هم پیمانان رژیم اشغالگر قدس و آمریکا می باشد.لازم به یادآوری است که در حمله نیروهای آمریکائی به عراق و افغانستان، صدها هزار نفر از کودکان و زنان و افراد بی دفاع کشته و یا معلول شده اند. 
آیا فتنه گران به اهداف خود خواهند رسید؟اقداماتی همانند اهانت به عاشورای حسینی، سر دادن شعار نه غزه نه لبنان در حمایت از رژیم اشغالگر قدس و وارد آوردن تهمت به نظام درباره سورفتار با زندانیان در نظر مردم ایران  بخشی از خدمات فتنه گران به دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.
در این میان بعضی ناظران سیاسی معتقدند بسیاری از ابعاد فتنه تاکنون از دید مردم پنهان مانده است. 
از سوی دیگر اگر چه وابستگی کسانی همچون شیرین عبادی، مخملباف، مهاجرانی و دیگر حامیان فتنه گران به جریانات خارجی، با ارائه مدارک مستدل و گاه براساس اذعان خودشان اثبات شده است؛ اما در عین حال به عقیده پیشروان تبیین ماهیت  فتنه، وابستگان به این جریان به هر اندازه از خود تحرک نشان دهند، وابستگی شان به دشمنان نظام روشن تر و بر دامنه رسوایی آنان افزوده می شود.(1)


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد