فردا همه خواهند آمد

فردا همه خواهند آمد
امسال هم مانند سال پیش، 22 بهمن حال و هوای دیگری دارد. پارسال فتنه گران خط و نشان کشیده بودند که می آئیم و چنین و چنان می کنیم. یک شیرین عقلی هم از آن طرف آب استراتژی «درازگوش تروا» را مطرح کرد.
و شد آنچه که دیدید و دیدند. تا چشم کار می کرد امواج پرشور و حرارت مردمی بود که در سرمای بهمن ماه آمده بودند تا یک بار دیگر از دریچه تنگ رسانه های بزرگ غربی، صدا و تصویرشان را به گوش و چشم دنیا برسانند و بگویند؛ «ما تا آخر ایستاده ایم.»
22 بهمن سال گذشته تجلی بیزاری و فردا روز بیداری است.
پارسال مردم از خائنان و فتنه گران اعلام بیزاری کردند و امسال بیداری دنیای اسلام را جشن خواهند گرفت.
فردا غریو «الله اکبر» در میدان آزادی تهران طنین انداز می شود تا برادران و خواهرانمان در میدان «التحریر» قاهره بدانند تنها نیستند و «الله اکبر» چون رشته ای محکم و الهی، سینه های سوزان و مشت های خروشان را از دامنه البرز تا کرانه نیل به هم پیوند خواهد داد.
32 سال پیش فرعون ایران در خروش امواج سهمگین خشم مردم به هلاکت رسید و امروز فرعون مصر در آستانه فرو رفتن در همان گرداب است و دیر نخواهد بود روزی که این سیل تاج و تخت دیگر حاکمان زر و زور و تزویر را با خود به اعماق تاریک تاریخ ببرد.
و کیست که نداند همه این برکات از دم مسیحایی مردی است که معجزه کلامش، سحر غول های رسانه ای غرب و شرق را در هم شکست و اهل صبر و ایمان را از بیابان وحشت به وادی ایمن رهنمون کرد.
اگر امروز ملت ها در کشورهای عربی به جوش و خروش آمده اند، نتیجه ایستادگی و استقامت شمایانی است که هرگز در طوفان حوادث، مصائب و ابتلائات خم به ابرو نیاورده و چون سرو، استوار ایستادید و چه فراز و نشیب ها که از سر نگذراندید. نه روزهای طولانی دفاع مقدس شما را خسته کرد، نه تحریم های اقتصادی کمرتان را خم نمود و نه در غبار غلیظ فتنه، چراغ هدایت ولایت را گم کردید.
مرحبا بر شما خوبان، پاکان و دلیران از کهان و مهانتان که برای رسیدن به این صبح روشن پیروزی و آزادی «خون دلها خورده اید».
وعده ما فردا در تمام شهرها و روستاهای ایران زمین. ما حنجره مان را با غریو «الله اکبر» و طنین «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بیمه می کنیم. زنهار که ارتعاش این شعارها را ساده انگاری. انعکاس همین فریادها پایه های کاخ فرعون ها را به لرزه انداخته است. گام هایتان استوار، غریوتان پرطنین و حضورتان ماندگار.
راهپیمایی 22 بهمن از طاق نصرت های قرآن آغاز خواهد شد
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد