اطاعت از ولایت فقیه میزان سنجش اسلامی بودن جامعه است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکیدکرد: ولایت فقیه میزان و سنجش اسلامیت نظام است و هرقدر اطاعت از ولایت فقیه بیشتر باشد نشان دهنده اسلامی‌تر بودن نظام است.

به گزارش خبرنگار مهر در قم حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی شامگاه چهارشنبه در نشست بصیرت در مسجد اهل بیت(ع) قم ابراز داشت: اگر مسلمانان در صدر اسلام ولایت را حفظ می‌کردند امروز وضعیت دیگری بر جهان اسلام حاکم بود.

وی با طرح این سئوال که مگر ممکن است خداوند 70 میلیون مصری و سایر مسلمانان را در دوران غیبت‌‌ رها کرده باشد اضافه کرد: برکت ولایت فقیه این است که ده روز پس از ورود امام به ایران 22 بهمن ماه به وقوع پیوست اما انقلاب مردم مصر بعد از 16 روز هنوز به نتیجه نرسیده است.

آقاتهرانی با تأکید بر لزوم معرفی ولایت فقیه و برکات آن به دنیا خاطرنشان کرد: اگر امروز در مصر و دیگر کشورهای اسلامی ولایت فقیه حاکم بود ببینید چه وضعی بر جهان حاکم می‌شد.

نماینده مردم تهران در مجلس ولایت فقیه را یکی از بزرگ‌ترین نعمتهای خدا به مردم ایران برشمرد و افزود: همه باید قدردان این نعمت باشیم و قدردانی از این نعمت این است که در برابر اوامر ولایت فقیه مطیع باشیم و در برابر آن نایستیم.

آقاتهرانی با بیان اینکه آینده روشن است و دنیا به سمت بیداری در حرکت است ابراز داشت: با همه تلاشی که دشمنان به کار بسته‌اند تا نامی از ولایت فقیه در دنیا نباشد اما شاهد هستیم که بزرگ اخوان المسلمین مصر از رهبر معظم انقلاب با عنوان «امام خامنه‌ای» یاد و تشکر می‌کند.

وی ادامه داد: دنیا دارد به اثار و برکات ولایت فقیه در ایران آشنا می‌شود و مهم این است که ما در داخل مرتکب خطا نشویم زیرا یک اشتباه کوچک از ما می‌تواند بازتاب و موج زیادی در دنیا ایجاد کند و دشمنان از آن سوء استفاده کنند.

آقاتهرانی با بیان اینکه دنیا به بن بست رسیده است تصریح کرد: همه در حالت انتظار موعود به سر می‌برند و آینده دنیا روشن است.

وی تعلقات به دنیا را عامل گرفتاری عنوان کرد و گفت: علاقه و حب به دنیا موجب گرفتار شدن ما در مشکلات می‌شود‌‌ همان طور که بسیاری از افرادی که روزی در جامعه جایگاه و اعتباری داشتند به علت غفلت ریزش کردند.

آقاتهرانی حزب زدگی را از دیگر عوامل بدبختی انسان دانست و تاکیدکرد: تنها و تنها باید مقام ولایت را برتابیم و مطیع فرامین او باشیم.

وی دلبستگی به دنیا را از خطوات و راه‌های شیطان برای نفوذ در انسان و انحراف او از راه راست معرفی و تاکیدکرد: شیطان مرحله به مرحله و آهسته انسان را دچار لغزش می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد