آب و پتو بردارید! تا حق مردم مصر را نگیریم به خانه خود نمی رویم

به گزارش خبرگزاری واحد مرکزی بالافترین ، به مناسبت فراخوان جست و خیز سبز برای برگزاری تظاهرات به منظور اعلام حمایت از مردم مصر و تونس یکی از کاربران فهیم و خوش ذوق مستقر در تارنمای بالافترین، با اعلام حمایت قاطع از قیام مردمی مصر اذعان کرد 25 بهمن هم پای سایر کاربران پرشور  فضای مجازی در راه پیمایی شرکت خواهد کرد و تا حق مردم مصر را نگیرد به خانه اش باز نمی گردد. او هم چنین تصریح کرد از آنجا که احتمال دارد تا پایان روز 25 بهمن نتواند حق مردم مصر را بگیرد، بنابراین با پوشیدن لباس گرم و آوردن غذای کافی شب را در همان خیابان های اطراف دانشگاه تهران اطراق خواهد کرد.

در ادامه ارایه چنین راهکاری هوشمندانه یکی دیگر از کاربران فهیم با اعلام آنکه پوشیدن لباس های تنگ و غیر راحت در بازستانی حق مردم مصر تاثیر منفی می گذارد از همه خواست تا از پوشیدن کفش های پاشنه بلند اجتناب کرده و حتی المقدور زیر شلواری خود را نیز به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز شب را با لباس راحت تری در خیابان ها به صبح برسانند.

در ادامه یکی از کاربران پرسابقه و فعال این تارنما نیز ضمن  ابراز هم بستگی با مردم مظلوم مصر و پافشاری بر بازستاندن حق مسلم شعب مبارز عرب از چنگال دیکتاتورهای منطقه، اعلام کرد که هیچ نگران قضای حاجت شبانه نباشند که فکری نو در انداخته است. او گفت که برای قضای حاجت به مترو ها و مساجد و پاساژها رفته ولی تاخیر نکنید و اما در بازگشت تعجیل . او هم چنین از برپایی خیمه های صحرایی با مخزن های سیار برای قضای حاجت حق بگیران مردم مظلوم مصر توسط گروههای داوطلب مردمی خبر داد.

Collapse this post

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد