روحانی 23 تیر و روحانی پس از فتنه!

مردم ایران دوست دارند شما به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی یک بار دیگر در اجتماعات آنها ظاهر شوید و همان مواضع قاطع و انقلابی ۲۳ تیر ۷۸ را در مورد اشرار و سران فتنه و فتنه‌انگیزان داخلی و خارجی تکرار کنید.


به گزارش  کلمه ، سرمقاله امروز این روزنامه به قلم  محمد کاظم انبارلویی حاوی بررسی و نقد سخنان جدید حسن روحانی است که در ادامه می آید:

حوادث تلخ ۱۸ تیر سال ۷۸ را همه به خاطر دارند به بهانه حکم دادگاه مبنی بر توقیف روزنامه سلام یک اعتراض به اصطلاح دانشجویی رخ داد که پنج روز برخی خیابان‌های تهران را دچار آشوب کرد. ته سازماندهی این شورش به دو نفر ختم می‌شد که پیوند با سرویس‌های امنیتی خارج داشتند که بعدها به "ملوس و منوچ" معروف شدند. یک جریان سیاسی متاسفانه فریب باند "ملوس و منوچ" را خورد و به سمت ساختارشکنی رفت. 

مردم در ۲۳ تیر ماه در تهران و برخی شهرستان‌ها به خیابان‌ها ریختند و بساط شرارت این جماعت را جمع کردند. شب ۲۳ تیر بحث این بود که فردا چه کسی در جمع مردم تهران سخنرانی می‌کند. سراغ برخی رجال سیاسی و مذهبی رفته بودند که استنکاف کردند. عاقبت قرعه فال به نام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی افتاد. ایشان هم روز ۲۳ تیر یک نطق تاریخی فرمودند که انصافا در تاریخ ایران پس از انقلاب می‌ماند.

روز ۲۳ تیر در شورای تیتر "رسالت" هنگامی که می‌خواستیم تیتر یک روزنامه را انتخاب کنیم تعداد زیادی سوتیتر از نطق ایشان مهیا شده بود که انصافا هر یک بهتر از دیگری بود. سرانجام پس از شور، دو جمله از جملات ایشان را انتخاب کردیم و به اصطلاح یک تیتر دو جمله‌ای زدیم. آن دو جمله این بود:
* ملت ایران حرمت شکنی‌ها را تحمل نمی‌کند * هر گونه حرکت عناصر آشوبگر به شدت سرکوب می‌شود 
از دیگر بیانات ایشان که زینت بخش سوتیترهای صفحه اول روزنامه بود این جملات بود:
* اهانت به مقام عظمای ولایت، اهانت به ملت ایران و اهانت به همه آزادگان جهان است
* دستگیرشدگان عناصر شرور، سابقه‌دار و وابسته به گروهک‌های معاند و ورشکسته هستند و به مردم معرفی می‌شوند ***
روز یک‌شنبه گذشته چند روزنامه دوم خردادی تیتر اول خود را به سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی اختصاص داده بودند. برخی از قول ایشان نوشته بودند:
*نخبگان به دلیل فضای هجمه و تهمت سکوت کرده‌اند

بنده به عنوان یکی از علاقه‌مندان به ایشان نمی‌دانم منظور ایشان از سکوت نخبگان چیست؟ این نخبگان چه کسانی هستند و چند نفر می‌باشند؟ آیا واقعا نخبگان سکوت کرده‌اند؟! اگر نخبگان سکوت کرده بودند پس این اقتدار ملی پس از فتنه سال ۸۸ از کجا پدید آمد؟ 

اگر نخبگان سکوت کرده بودند منشاء امنیت ملی ما که چشم قدرت‌های جهان را خیره کرده است، کجاست؟

اگر نخبگان سکوت کرده بودند این عزت ملی و عظمت ایران به خاطر چیست؟

اگر نخبگان علمی ما سکوت کرده بودند پس این حضور ایران در باشگاه‌ هسته‌ای جهان و باشگاه هوافضای جهان و فتح قله‌های علمی در نانوتکنولوژی و سلول‌های بنیادی و... چیست؟

اگر نخبگان سیاسی ما سکوت کرده بودند، که آمریکا کشور را دوروزه قورت می‌داد!

اگر نخبگان اقتصادی ما سکوت کرده بودند پس توفیق دولت در کنترل و مهار و مدیریت قانون هدفمند کردن یارانه‌ها که همه به اصطلاح نخبگان دولت‌های قبل از نزدیک شدن به آن هراس داشتند چیست؟ 

اگر نخبگان ما در حوزه و دانشگاه سکوت کرده بودند پس این سرمایه اجتماعی دولت نهم و دهم که متکی به آرای میلیونی مردم است از کجا آمده است؟

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی! منظور شما از سکوت نخبگان و فضای تهمت و هجمه چیست؟ 

اگر منظورتان شرارت اهل فتنه، منافقین جدید، کسانی که با مردم و رهبری و امام پیمان شکنی کردند و به اردوگاه آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی رفتند و به ملت ایران و مقدسات نظام و آرمان‌های اسلام و امام اهانت و هجمه کردند می‌باشد، چرا بیش از یکسال است سکوت کرده‌اید و در برابر این شرارت‌ها لب باز نکرده‌اید. شما که در ۲۳ تیر در نقش مالک اشتر و حضرت عمار ظاهر شدید و ۵ روز شرارت منافقین جدید و قدیم را تاب نیاوردید و فرمودید؛ "ملت ایران حرمت شکنی‌ها را تحمل نمی‌کنند"، چرا در جریان فتنه ۸۸ این حرمت شکنی‌ها را تحمل کردید؟ شما که از شعارهای موهن و اقدامات ضد اسلامی و ضد انقلابی آنها بر حسب شغل و سمت خود در شورای عالی امنیت ملی مطلع بودید، چرا سکوت کردید؟

جناب آقای روحانی! شما در این صف آرایی نخبگان کجا هستید؟ یک عده از کسانی که عنوان نخبگی را یدک می‌کشیدند در آزمون فتنه سال ۸۸ درجه نخبگی خود را نشان دادند و برای تقویت صدای آمریکا و صدای بی بی سی به لندن و واشنگتن رفتند اینها کجا سکوت کردند؟ صدای گوشخراش آنها هر شب در داخل مرزهای ایران شنیده می شود. اینها آبروی نخبه و نخبگی را برده‌اند.

عده کثیری از نخبگان در کنار رهبری مظلوم انقلاب ایستادند و شجاعانه از حریم اسلام و انقلاب و نظام دفاع کرده و خود را در تاریخ ایران و اسلام جاودانه کردند. این وسط چند عدد نخبه می‌ماند که نه آن طرف رفتند و نه این طرف آمدند آیا شما می‌توانید به نام، نام خانوادگی، نام پدر، شغل، سمت و... از آنها یاد کنید؟

سؤال این است که جنابعالی که بحمدالله سابقه ارزشمند و انقلابی و پاک دارید در دسته اول قرار دارید یا در دسته دوم یا خدای ناکرده دردسته سوم جای دارید؟!

حزب اللهی‌ها و مردم ما دوست دارند شما را در همان اندازه‌ای که در روز ۲۳ تیر ۷۸ ظاهر شدید و کلام آتشین شما گرما بخش محافل حزب‌اللهی‌ها بود ببینند.

مردم ایران دوست دارند شما به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی یک بار دیگر در اجتماعات آنها ظاهر شوید و همان مواضع قاطع و انقلابی ۲۳ تیر ۷۸ را در مورد اشرار و سران فتنه و فتنه‌انگیزان داخلی و خارجی تکرار کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد