افشای‌توطئه‌صهیونیستها علیه‌پرس‌تی‌وی

«لورین باث» خبرنگار شاغل در شبکه ماهواره ای «پرس تی وی» فاش کرد: چندین موسسه یهودی و گروه های مورد حمایت صهیونیست ها با ارسال یادداشت و نامه به سفارت این رژیم در لندن تاکید کرده اند که، برنامه های شبکه تلویزیونی «پرس تی وی» بر خلاف مصلحت افکار عمومی انگلیس است و باید هرچه سریع تر مجوز این شبکه برای فعالیت از لندن باطل شود.


روزنامه «القدس العربی» با انتشار این خبر نوشت: «لورین» همچنین فاش ساخت که مقامات سفارت اسرائیل در لندن حامی مالی این گروه ها بوده و چندین مورد نیز سعی کرده اند با ارسال پول به خبرنگاران این شبکه اقدام به فریفتن خبرنگاران کنند.

این روزنامه عربی در ادامه می افزاید: تولید مستند «تذکروا فلسطین»( فلسطین را یاد کنید) از این شبکه، موجب خشم صهیونیست ها شده و پوسترهایی که اخیر در انگلیس و ایرلند به چاپ رسیده که در آن جمله «فلسطین را رها کنید» درج شده است، به سرعت توسط صهیونیست ها جمع آوری شد زیرا «پرس تی وی» به انتشار گسترده تیزرهای این پوستر اقدام کرده بود.

برایه گزارش «القدس العربی»، یکی دیگر از دلایلی که صهیونیست ها بر اساس آن ادعای «ملت یهود ستیزی» شبکه «پرس تی وی» را اعلام کرده اند، شکایت برخی از شهروندان انگلیسی از این شبکه است اما اکنون گفته شده که این شهروندان اصولا وجود خارجی نداشته اند! تنها یکی از آنان یک هکر معروف اسرائیلی است که برای سرکیسه کردن مقامات انگلیسی و اسرائیلی سعی کرده که با دریافت پول اقدام به هک سایت «پرس تی وی» کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد