نماینده اصلاح طلب:موسوی و کروبی دلیل انشقاق جریان اصلاحات بودند

ضو فراکسیون اقلیت مجلس با تأکید بر اینکه روش موسوی و کروبی در برخورد با نتیجه انتخابات پذیرفتنی نیست، گفت: موسوی و کروبی یکی از دلایل انشقاق جریان اصلاحات بودند.

انوشیروان محسنی‌،  با اشاره به اختلافات به وجود آمده در درون جریان اصلاحات، گفت: روش موسوی و کروبی در برخورد با نتیجه انتخابات پذیرفتنی نیست ما روش موسوی و کروبی را قبول نداریم و پس از انتخابات ما به عنوان بخشی از جریان اصلاحات نتیجه آن را ‌پذیرفتیم.

وی افزود: یکی از دلایل انشقاق جریان اصلاحات این است که اصلاح‌طلبان در زمان انتخابات دو گروه شده ‌بودند، عده‌ای با موسوی و گروه دیگر کروبی را همراهی می‌کردند.

*حوادث پس از انتخابات جریان اصلاحات را به شدت دچار اختلاف‌نظر کرد

وی با تأکید بر اینکه حوادث پس از انتخابات شرایطی را به وجود آورد که این جریان به شدت دچار کم‌کاری و اختلاف‌نظر شد، تصریح‌کرد: گروه‌های مختلفی در این جریان حضور دارند و عده‌ای بعد از انتخابات به نتایج آن تن داده و اکنون مشغول فعالیت هستند اما در اطلاع‌رسانی با محدودیت مواجه هستند.

عضو فراکسیون اقلیت مجلس با بیان اینکه اصلاح‌طلبان باید یک جمع‌بندی و بازبینی نسبت به مواضع گذشته خود داشته و استراتژی جدیدی را برای آینده مشخص کنند، متذکرشد: اصلاح‌طلبان باید با توجه به جریانات بعد از انتخابات 88، خود را برای مجلس نهم آماده کنند.

محسنی بر همین اساس به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نتیجه انتخابات، اشاره و تصریح‌کرد: همه باید از فرامین رهبری تبعیت کنیم و کسی که تبعیت نکرده دیدگاه و سلیقه خاص خودش را دارد.

وی با تأکید بر اینکه موسوی اصلاً در جریانات سیاسی حضور نداشته است، خاطر‌نشان‌کرد: وی هیچ‌گاه در جریان اصلاحات فعالیت سیاسی نداشته است



نظرات 1 + ارسال نظر
دوست شما نبی خواه چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ب.ظ http://www.pdf-ketab.com

2.222222203981.84413783978سلام
شاید اونی که میخواستی و تا حالا پیدا نکرده بودی تو سایت من باشه حتما یک سر بزن پشیمون نخواهی شد
ضمنآ اگه موافق بودی کد لوگو منو تو وب زیبات بگذارو به من خبر بده منهم با افتخارلینکتون میکنم


[قلب] منتظرت هستم [گل]

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد