فتنه گران برای انتقام از آیت الله جوادی دست به کار شدند

یکی از کسانیکه فتنه گران بسیار سنگ او را به سینه زده و با تحریف سخنان و رفتارهای آن بزرگوار سندی بر حقانیت خود و عدم مشروعیت و مقبولیت نظام ساخته و به شانتاژهای گسترده خبری می پرداختند، حضرت آیت الله جوادی آملی، حکیم و مفسر بزرگ قرآن کریم بوده است./ این فتنه گران که با سانسور مقدمات و اصل بحث این عالم بزرگ علاوه بر اینکه سعی نموده چهره وی را در بین علاقمندان به رشته های تجربی تخریب کنند، فرصت را غنیمت شمرده و به تمسخر و استهزاء معجزات انبیاء و اولیاء الهی پرداختند.

فتنه گران به اصطلاح سبز که همواره وانمود می کردند اکثریت ملت و نخبگان کشور بویژه علماء و مراجع عظام تقلید حامی آنان و مخالف سیاست های  نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و برای ادعاهای واهی خود به تحریف اخبار و شایعه سازی در این باره می پرداختند و در بسیاری از مواقع نیز با کمک نرم افزارهای طراحی و میکس و مونتاژ که امروزه هر نوجوان ایرانی به آنها تسلط دارد، سندی تصویری- تحریفی برای بیشمار جلوه دادن خود(!) ارائه می دادند، این روزها بعد از رو شدن دستشان، خنجر از رو بسته و در رسانه های خود به انتقام گیری ازتمام  کسانیکه که با عملکرد صریحشان منجر به انزوا و افشای ماهیت جنبش فتنه گردیده، روی آورده اند.

بدلیل مواضع صریح و شفاف نخبگان کشور بویژه مراجع عظام و علمای بزرگ در سفر اخیر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای به شهر مقدس قم، که منجر به افشای ماهیت تو خالی جریان فتنه و دروغ پراکنی ها  و شایعات گسترده آنان گردید، این اقلیت مطرود از دامن پاک ملت ایران در کلیپ های تصویر ی پیاپی سعی در انتقام گیری از برخی بزرگان نمودند.

فتنه گران که همواره برای دینی و ارزشی جلوه دادن جنبش و حرکتهای مرموزانه خود، به دروغ خبر حمایت مومنین و برخی مراجع و علمای بزرگ را نسبت به جنبش خود بازتاب می دادند، بعد از حماقت و هتک حرمتشان در روز عاشورا به کلی جایگاه مردمی خود را از دست دادند و از آن پس صرفا با شایعه سازی و  بازتاب اخبار کذب و دروغ سعی در حفظ روحیه اقلیت خود می نمودند.

یکی از کسانیکه فتنه گران بسیار سنگ او را به سینه زده و با تحریف سخنان و رفتارهای آن بزرگوار سندی بر حقانیت خود و عدم مشروعیت و مقبولیت نظام ساخته و به شانتاژهای گسترده خبری می پرداختند، حضرت آیت الله جوادی آملی، حکیم و مفسر بزرگ قرآن کریم بوده است.

شکست خوردگان به اصطلاح سبز که برخی نصایح و انتقادات مخلصانه و دلسوزانه حضرت آیت الله جوادی آملی را نسبت به برخی مسائل، حمل بر مخالفت وی با نظام و ولایت فقیه قلمداد می کردند، نتوانستند عصبانیت خود را از استقبال صمیمی وی با رهبر معظم انقلاب پنهان کنند و از همان ابتدا چند تن از آنان که متوهمانه و با کمال پر رویی خود را نمایندگان گمنام(!) طلاب، اساتید و علما قم و نجف دانسته در بیانیه ای نقلید از وی را حرام اعلام کردند! و بعد از آن نیز عده ای از این جمع شوم با سرهم کردن قطعه های ناقصی از سخنرانی های این حکیم بزرگ حوزه های علمیه و سانسور مقدمات و اصل بحث وی چنان وانمود کردند که ایشان در یک سخنرانی پزشکان، و دانشمندان تجربی را مورد اهانت قرار داده است.

گفتنی است که این عالم فرزانه همواره با احترام و تواضع نسبت به سایر اندیشنمدان و دانشمندان سخن می گوید و اگر مسائله ای نیز به آن اعتقاد داشته باشد در عین بی باکی و شجاعت در بیان آن، منطق، علم و اخلاق را در گفتار و مطرح نمودن دیدگاه خود نادیده نمی گیرد.

این فتنه گران که با سانسور مقدمات و اصل بحث این عالم بزرگ علاوه بر اینکه سعی نموده چهره وی را در بین علاقمندان به رشته های تجربی تخریب کنند، فرصت را غنیمت شمرده و به تمسخر و استهزاء معجزات انبیاء و اولیاء الهی پرداختند.

هرچند از ابتدای این کلیپ اوج عصبانیت سرهم کننده آن به خوبی واضع است و سانسور اصل بحث آن بزرگوار برای اتخاذ نتایج علمی و اعتقادی به روشنی روز می باشد امّا سئوال اینجاست بعد از کلیپ های فراوان فتنه گران علیه بزرگان اسلام و انقلاب از جمله دبیرکل حزب الله لبنان، آیت الله جوادی آملی و... در آینده باید شاهد توطئه و هتاکی این منافقین نسبت به کدام یک از فقها و بزرگان علمی و انقلابی بود؟

به هر حال جا دارد که مردم مومن و شریف ایران اسلامی حال این ایام سران فتنه و اقلیت حامیشان را درک کرده و حمله و اهانت های اخیرشان بر سید حسن نصرالله دبیر کل شجاع حزب الله لبنان، حضرت آیت الله جوادی آملی و برخی از هنرمندان را حمل بر اوج ذلت ، حقارت و شرایط نابسامان روحی و روانی آنان نمایند.

لازم بذکر است برخلاف تبلیغات چندین ماهه فتنه گران پیرامون مخالفت حضرت آیت الله جوادی آملی با نظام و رهبر فرزانه انقلاب، این عالم بزرگ جهان تشییع برخلاف تمامی شایعات زودتر از بسیاری از مراجع و علماء، در اولین شب حضور ولی امر مسلمین در قم به دیدار معظم له رفتند و با کمال احترام و صمیمیت به ایشان خیر مقدم گفتند.



نظرات 1 + ارسال نظر
روح الله یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 ب.ظ http://www.dralishariati.blogsky.com

ظاهراً در وبلاگ دیگر شما نظر دادم .
سلام دوست عزیز، وبلاگت عالی است . استفاده کردم .
به وبلاگ های من سر بزن . دوست دارم تبادل لینک داشته باشیم .

www.sabzesheitani.blogsky.com
http://www.javadiamoli.blogsky.com
www.marefat.blogsky.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد